zondag 17 mei 2020

Huiswerk derde klas 18 tot en met 20 mei

Hoi allemaal,

Gaat het goed met jullie? Hoe is het om weer naar school te kunnen? Maandag kom ik even bij jullie kijken, ik vind het heerlijk, dat er weer echte kinderen op school zijn!
Dankjewel, dat jullie blijven schrijven voor de schoolkrant. Echt hartstikke leuk!

Deze week geen huiswerk.......of misschien kun je de les online ook (t)huiswerk noemen. In ieder geval heb je deze week één uur Nederlands online. 
Dit is mijn huis......:)

 Sommige kinderen kennen het al, er zijn ook kinderen die nog niet meegedaan hebben. Voor iedereen geldt:
1 lesuur Nederlands is een echte les Nederlands en het zou goed zijn als iedereen meedoet!


 Wat is hierbij belangrijk? 

  • Dezelfde klassenregels als altijd: je luistert naar de anderen en je  meldt je voordat je wat wilt zeggen. 
  • Je komt op tijd: je probeert ervoor te zorgen, dat je op tijd bij Jitsimeet inlogt. 
  • De juf zegt wie wanneer wat kan zeggen.
  • We zorgen goed voor elkaar, zodat we ons allemaal goed voelen.
  • Je hebt een pen en een papier bij de hand (je schrift Nederlands of een ander papier), zodat je opdrachtjes kunt uitvoeren. 
  • Je zet je microfoon uit, zolang je niet aan het woord bent, dan hebben we het minste last van 'gekke geluiden'. 

Ik heb er veel zin in om jullie weer te "zien". De lessen lopen goed en ik vind het super, dat jullie me helpen om er een goede les van te maken. Kijk hieronder voor de goede link, de tijd en de groepsindeling. Tot dinsdag! 

→Hier is de link van het klaslokaal: 

Hier is de groepsindeling:

Dinsdag 19 mei 9.00 uur
Vesper, Thomas, Lois, Mayra, Anna, Norah, Emanuel, Sam, Nanne, Nane, Dewi
Dinsdag 20 mei  11.00 uur
Jirsa, Linus, Sofia, Abigail, Ashraf, Jamie, Finn, Noah, Lyam

Hier is de link naar de online sprookjesquiz: http://www.projectx2002.org/nederlands_hotpots/sprookjesquiz02afbeeldingen.htm