vrijdag 1 mei 2020

Het huiswerk voor de vierde klas 4 mei tot 7 mei





Hoi allemaal,
Deze week heb ik heel bijzonder huiswerk voor jullie. Yfke heeft haar spreekbeurt over tuinvogels helemaal af en heeft er ook een filmpje van gemaakt. Ze vindt het goed, dat ik het filmpje met jullie deel en dat doe ik graag. Want ik vind het een fantastische spreekbeurt. Ik werd er een beetje stil van toen ik ernaar keek. En ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden. 
Je opdracht?

  • De spreekbeurt van Yfke


  1. Kijk en luister naar de spreekbeurt van Yfke over 'tuinvogels'.
  2. geef minstens 1 topper en 1 tip. Dit kun je opschrijven aan het eind van dit blog, bij het potloodje . Ik krijg dan automatisch jouw reactie en kan deze op de blog zetten. 
  3. De link: https://youtu.be/0fIrt9rtVjk
  4. Misschien vind je het ook leuk om je spreekbeurt op te nemen? Stuur mij je filmpje en ik post het in ons blog. Veel succes!
  • Het andere huiswerk
  • maak 1 les in Spelling in Beeld 




Hier is de link naar de online sprookjesquiz: http://www.projectx2002.org/nederlands_hotpots/sprookjesquiz02afbeeldingen.htm